vineri, 10 iunie 2011

culoare



cântec de seară, cântec albastru,

zâmbet de dor, dor de culoare,

ochi de durere, durere de mine…

mâna caută albastru, albastru de dor…

degete trandafirii,

caută dimineaţa-n săruturi.

            trupul l-am plămădit din

            lutul buzelor tale,

            lut de durere, buze de sete.

            somnul adânc prinde culoare,

            se-aşterne încet peste

            zările verzi…

            liniştea, întunecata linişte,

            se-aşterne pe

            tumultul buzelor tale.



G.C.Arhip S.


5 comentarii:

  1. Salut,
    Umbrela Verde I Ambasadorii blogeri
    Te rog sustine alaturi de Umbrela Verde propunerea mea (sau a altui blogger) privind un mediu mai curat pe pagina de facebook la poll-ul acesta:
    http://www.facebook.com/umbrela.verde?sk=app_20678178440
    In ordine alfabetica eu sunt la Flaviu, trebuie bifat in stanga numelui ( sau linkul blogului ales de tine), iar la sfarsitul clik VOT si gata.
    Multumesc anticipat!
    Flaviu

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,
    Umbrela Verde I Ambasadorii blogeri
    Te rog sustine alaturi de Umbrela Verde propunerea mea (sau a altui blogger) privind un mediu mai curat pe pagina de facebook la poll-ul acesta:
    http://www.facebook.com/umbrela.verde?sk=app_20678178440
    In ordine alfabetica eu sunt la Flaviu, trebuie bifat in stanga numelui ( sau linkul blogului ales de tine), iar la sfarsitul clik VOT si gata.
    Multumesc anticipat!
    Flaviu

    RăspundețiȘtergere
  3. Am descoperit o noua calitate a ta.....mi-a placut extrem de mult!!!!!
    Stii cand eram tanara,liceala, cochetam si eu cu versurile....dar cu timpul,greutatile...am abandonat,si nu mai am nici o relicva din vechile timpuri...
    Mi-ar placea sa le am acum,sa pot arata fetelor mele,cum era mama "artista"...
    Repet,imi place foarte mult,profunda si romantica...I-am aratat-o Codrinei si a spus sa-ti trimit din partea ei multe complimente!!!!
    Te pup si te imbratisez,poetesa mea draga!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Petronela
    Va pup pe amandoua cu multa prietenie si ma bucur nespus daca doresti sa arati copiilor tai si fata frumoasa a Romaniei tale.
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere
  5. Revin Petronela,

    Sa stii ca, oamenilor puri si curati sufleteste asa cum esti tu, greutatile nu-i urateste, ci, din contra, ii infrumuseteaza si ii incuneaza cu calitati pentru care, unora, le sunt straine. Fii asa cum esti, caci esti un om deosebit si pentru acest lucru te consider un bun prieten.
    Cu drag,

    RăspundețiȘtergere